4. marts 2013

Hæklet uro

Endelig blev jeg færdig med denne lille stjerne-uro. Den har været længe under vejs og jeg har haft mange alternative planer. Bl.a. overvejede jeg et space-tema med rumraketter og astronauter - det må blive næste gang. Uroen endte med at blive ret simpel med fire stjerner.
Opskriften på stjernerne finder du HER. Desuden har jeg brugt Tich Tach's modifikationer, som jeg også har benævnt i et tidligere indlæg (klik HER).

Her ses uroen fra baby-vinkel. Jeg har brugt små farverige knapper til hver stjerne for at skabe farvekontraster, som er über populære hos småfolket. Ringen er af plastik og købt i Panduro Hobby. For at pifte den lidt op, har jeg viklet gult bomuldsgarn omkring. Synes det giver uroen et godt finish.



4 kommentarer:

  1. Hvor er det bare en sød idé til babyen! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg kan også godt fortælle dig, at den er et hit hos baby + forældre :)

      Slet
  2. Uroen ser rigtig fin ud. Hvor stor er ringen du har brugt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan desværre ikke huske diameteren på ringen. Men det er en transparent plastic uro-ring til Hama-perler, købt i panduro hobby. Jeg har viklet den med gul bumuldsgarn.

      Slet