4. december 2012

Hæklet vest


Lille hæklet vest, som giver lidt julestemning.


Her er den så i brug på Alberte. Den er i hvert fald ikke blevet for stor, så jeg er nået til den erkendelse at den skal bruges så meget som muligt det næste stykke tid...


Jeg har brugt Drops Alpaca og opskrift fra Familie Journalen HER. Har efterhånden set vesten flere steder i blogland. Du kan klikke på de følgende links og se andre udgaver af vesten. Det er utroligt så stor forskel der er på vestene (og pigerne).

4 kommentarer:

  1. Du har altså ikke en lille pige længere Ditte, du bliver nød til at indse at hun er ved at blive stor og derfor skal hendes tøj også være større ;).

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, so true...
      Men eftersom vesten er størrelse 2 år og Alberte er 1½ år, så tror jeg bare det er mig der hækler for stramt (underligt, for jeg lavede ellers en prøve). Bare den passer julen over, så er jeg glad :)

      Slet
  2. Hej.

    Den er rigtig fin, den vest og lækker farve!
    Jeg har hæklet den et nr større end normalt, har nemlig lavet et par stykker af dem og synes de er lige lidt små i det...

    -Linette

    SvarSlet