9. september 2012

Loppefund

Det er alt for sjældent jeg går på loppemarked. Ved egentlig ikke hvorfor, for det er jo et skattekammer af lækre ting og sager, man ikke vidste man manglede. Men denne søndag er jeg alene hjemme med menneskebarnet - faderen er taget til København for at mærke at han lever. Så i formiddags blev bilen pakket med barnevogn, gummistøvler og lidt til maverne, og afsted drog vi til dyreskuepladsen i Skalborg. Med lidt sved på panden og gråd på bagsædet fandt vi en parkeringsplads og alle blev gode venner igen.
Jeg havde forestillet mig at finde smukke Erik Kold bøtter som står højt på ønskesedlen. Desuden kunne det være sjovt at finde noget finurligt legetøj og flotte børnebøger. Men man finder jo aldrig det man leder efter på sådan et marked. Istedet blev turen reddet, da jeg fandt disse smukke og billige retrostoffer.


 Har længe ledt efter stof til junior dynebetræk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar