10. september 2012

Dukkeseng make over





I anledningen af at mit menneskebarn fylder 1 år, har jeg malet denne dukkeseng til hende. Hun ejer endnu ingen dukker. Men det tror jeg bedstemødrene vil lave om på :)

Inspirationen til sengen kan du se HER. Sengen er en simpel og billig seng, som jeg har købt i IKEA. Malingen er Hobbylack fra Panduro. Sengetøjet fra IKEA har jeg betrukket med grønt stof fra Stof og Stil. Desuden har jeg benyttet lejligheden til at øve mig på at lave en tittekant ud fra en DIY på LaRaLiL (KLIK HER). Synes virkelig sådan en tittekant giver en god detalje og det er bestemt ikke sidste gang det prøves...

Indtil videre er den blevet et stort hit derhjemme. For det meste er det dog ikke dukkerne og bamserne, men derimod Alberte, som sidder i sengen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar