14. september 2012

1 håndboldkamp + 1 garnnøgle = 1 hue



Ja, det var sådan det blev til.
Under OL håndboldkampen, hvor de danske drenge tabte til de blå og gule, fik jeg skabt denne lille gule vinter hue i størrelse nyfødt.

Garnet er fairtrade alpaca uld, som jeg købte i Søstrene Grene (jo jo man kan også købe andet end tape i den forretning). Se mit indlæg om garnet HER. Farven er helt fantastisk, men er lidt tvivl om det kradser for meget på et lille baby hoved. Men det må jo komme an på en prøve. For til vinter bliver jeg moster, og så er det jo vigtigt at det nye familiemedlem ikke fryser om ørerne.

Hvis det viser sig at kradse for meget, må jeg bare være taknemlig over det ikke tog længere tid at lave + den lave pris.

Opskriften er nem at gå til - KLIK HER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar