2. juli 2012

Hæklet karklude

Hvem ville sætte pris på hjemmelavet karklude? I hvert fald ikke manden min kære. Jeg ville nok også selv være for dårlig til det. Nej, jeg kender kun én i verden som altid behandler sine sager med den største påpasselighed. Det er nemlig ingen anden end min mor. Derfor har jeg igangsat ”operation klud” og købt Blend Bamboo fra Hjertegarn. Dette garn skulle være særlig velegnet til klude, eftersom bambus udmærker sig ved at absorberer fugten væk, den er antibakteriel og antistatisk.
Og, ja hvor er det dejligt at have et så afslappende projekt.

2 kommentarer:

  1. Sikke en fin gave!

    Og gamle her må altså indrømme, at jeg sætter ekstrem stor pris på hjemmelavede karklude :-)

    KH
    tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tina
      Haha, havde slet ikke tænkt på det kunne være et spørgsmål om alder. Så har jeg da noget at se frem til ;)
      kh Ditte

      Slet