9. maj 2012

Nyt garn.

Tak til manden, som har opfundet døgnposten. Så kan jeg nemlig hente mine pakker når det passer mig, og ikke de umenneskelige tidspunkter posthuset har åbent på. Og dobbelt bonus er at der aldrig er en lang kø pga. en langsom ekspedition.
Nå, men det var slet ikke Post Danmark mit indlæg skulle handle om. Derimod vil jeg hellere fortælle om pakkens indhold. Det er nemlig en masse nyt garn til en masse fremtidlige projekter...


Jeg har købt mig fattig på Yarnfreaks webshop, som du finder HER. De har et godt udvalg af lækkert garn. På en eller anden måde gør de det bare lidt mere ungt og hipt end hos den lokale garn-butik, hvor jeg ofte føler mig lidt malplaceret og gennemsnitskunden har levet mindst 3 gange så mange år som mig!!


Den orange og de gule ruller er RibbonXL, som er en ny type jersey garn i shoppen. Har ikke set det andre steder endnu. Det er tyndere end Hooked Zpagetti og mere groft. Selvfølgelig blev jeg også nød til at købe en ny hæklenål, som passer til garnet. Det er jo kun på sin plads.

Den store grå zpaghetti skal måske blive til flere små brødkurve.

Kauni Hindbær skal laves til en lille taske - og den er til mig selv. For selvom jeg bruger meget tid på at hækle, laver jeg sjældent ting til mig selv.
Men det bliver nok først langt ude i fremtiden, før jeg er færdi med alt mit nye garn.
Nu vil jeg bare bruge resten af aftenen på at nyde det lidt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar