10. april 2012

Til den kreative mor

Er du en kreativ mor/kommende mor eller bare vild med hjemmelavet baby/børne ting? Så er der her lidt inspiration til hvad du kan give dig i kast med:

Strikket buksedragt:
Kilde
Eftersom jeg ikke selv besidder evnen til at strikke, har jeg fået en i min familie til at lave denne model til min pige. Uglen skal jeg dog selv stå for. Tror den bliver et stort hit til næste efterår/vinter.


Avanceret legekøkken:
Kilde
Dette må da være en drøm for ethvert barn (hvis man altså har pladsen til det).


Dukkeseng:

En hjemmelavet dukkeseng er med garanti noget jeg vil kaste mig over når min lille pige bliver stor nok. Måske vil jeg ikke vælge samme farver og motiver som på billedet herunder. Men ideen med at købe en billig dukkeseng i IKEA og derefter male og sætte tapet på virker meget tiltalende...

Farverig sættekasse a la Retro Villa:
Kilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar