25. april 2012

Pimp my box

Jeg er normalt ikke til collager a la dem man ser i "Hendes Verden". Men synes nu alligevel at min skotøjsæske med kreasager fortjener lidt mere end et stort Ecco logo. Derfor er den nu blevet forklædt i tapet fra top til tå.


Tapetet er noget jeg købte i Oslo for flere år siden, og som bare har ligget i mit skab og ventet på at blive til noget.
For at gøre den mere holdbar og slidstærk har jeg til slut beklædt æsken med det indbindingmateriale jeg normalt bruger til mine studiebøger. Ved ikke helt hvad det hedder, men er gennemsigtigt og klister på den ene side.

Er selv blevet ret tilfreds med resultatet. Især udklippet med de tegnede kvinder på låget gør den lidt mere spændende og personlig. Det er et udklip fra et gammelt dameblad.

4 kommentarer:

  1. Jeg er vild med udklippet på låget! Jeg er faktisk ikke normalt så meget til tapet og sådan, men her bliver jeg da helt ramt - virkelig fin æske :-)

    KH
    tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din kommentar.
      Ja, tapet med meget mønster er nogen gange bedst i små mængder :)

      Slet
  2. Fin fin æske. Jeg har også en æske jeg skal ha beklædt. Rømer det er en rigtig god idé med det gennemsigtige, så kan man undvære lakken :-)

    SvarSlet
  3. Det er en rigtig god forstærkning og nem at håndtere.
    Har faktisk aldrig prøvet det med lak. Ja, er stadig novice på mange områder indenfor håndarbejde. Jeg er typen der bare prøver mig lidt frem. Nogen gange bliver det godt - andre gange har jeg mest lyst til smide resultatet i skraldespanden :)

    SvarSlet