5. marts 2012

Hæklet legetøj

Hæklet legetøj er hot hot hot. Se bare i de dyre interiørbutikker, hvor små hæklede rangler og bamser bliver solgt som eksklusive varer. Men når man nu kan, synes jeg, det er sjovere at lave det selv. Så her er et par billeder af hjemmelavet legetøj til min lille pige.

Det er meget tidskrævende at lave - i hvert fald for mig. Men hvis bare Alberte griber ud efter det, griner af det, rasler med det eller bare sutter på det, smelter mit hjerte og det er alle timerne værd.




Uglen er lavet fra fri fantasi og kig under DIY, hvis du selv vil prøve opskriften. Den er ganske lige til :)
Opskriften på blomsten har jeg lånt af min kære navnesøster.
De øvrige er lavet udfra opskrifter fundet på nettet:




Her er et par barselsgaver, som hygger sig i tremmesengen. Bamserne er ikke hjemmelavet men fra Sebra, som producer et væld af lækre babyprodukter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar